Jsem k Vám objednaný, ale něco mi do toho přišlo, potřebuji termín zrušit/přesunout.

Naprosto běžná věc, to se může stát každému, někdo si to rozmyslí, někdo onemocní, v takovém případě stačí zaslat S PŘEDSTIHEM sms nebo zprávu na whatsappu.  S předstihem však není myšleno deset minut před příchodem. Na poslední chvíli zrušený termín nedokážeme v tak krátkém časovém úseku nahradit jiným klientem. Ideálně je zrušit termín ihned, když se o překážce dozvíte, maximálně však 24 hodin před příchodem, v opačném případě jste povinni uhradit storno dle našeho ceníku. Bohužel malá část nových zákazníků, zejména mladší generace, nám svou neúčast ani nedají vědět, na sjednaný termín nedorazí a rovnou si vypnou na hodinu telefon – tyto „klienty“ si samozřejmě ukládáme a již je v budoucnu neobjednáme.

Dovolujeme si upozornit, že pokud klient zruší termín bez opravdu vážného důvodu těsně před příchodem, nebo na termín zapomene, budeme požadovat úhradu storno poplatku v souladu s VOP a Ceníkem.  Do plného uhrazení další objednávce nebude vyhověno. Klienti, kteří nám s železnou pravidelností ruší termíny (zavedli jsme pravidlo 3x a dost), nebo opakovaně „zapomínají“, již nebudou dále objednáváni.

Pokud nám rušíte objednávku ze závažného důvodu v den, kdy máte přijít, nečiňte tak prosím e-mailem, nebo zprávou na Facebooku, nejsme na internetu 24/7. Stačí smska, pokud nám zrovna nechcete nebo nemůžete volat.